Výrazy jako je „prodej“ nebo „obchod“ se stávají čím dál více sprostými slovy, a jsou to výrazy, které bývají očerňovány někdy až dokonce démonizovány. Jde o to, že v běžném životě se často iracionální bojíme nejvíce právě těch jevů nebo záležitostí, které si neumíme dost dobře vysvětlit. Může se jednat o reálné nebo smyšlené jevy, ačkoli je mnoho z nich podpořeno nějakou negativní zkušeností, kterou máme. Přesto nic z toho není důvodem pro to, abychom zakrněli v našem sebe-vzdělávání a nechali se ovlivňovat předsudky.
To se týká zejména oblasti prodeje a obchodu. Ačkoli jsou tato slova spojena se spoustu negativních přídomků, jisté je jedno – věci často znějí lépe, když je jinak pojmenujeme. Proto jsme se rozhodli dát v následujících tipech prostor především dobrému marketingu. Málokdo z běžné populace si totiž uvědomuje, že prodej a obchod s marketingem velmi úzce souvisí. Marketing je však výraz, který má dosud spíše honosné konotace a ne každý by dokázal jasně a srozumitelné definovat, co je pro něj typické.
My se o to nyní společně pokusíme. Jedná se o soubor technik, metod nebo různých přístupů a aktivit, jejichž cílem je několik věcí. Cílem může být například zvýšit povědomí o značce (brandu) určité společnosti. Dále se můžeme zaměřovat na přímý prodej určitých produktů nebo služeb, které daná firma nabízí. Nebo používáme tyto techniky a metody k tomu, abychom dlouhodobě podpořili úspěšnost dané značky a upevnili její pozici na internetu.
Co je to affiliate marketing? Agentura SEO Light vám může poskytnout kompletní zasvěcení do tajů v oblasti affiliate marketingu. Ve zkratce se jedná o techniky, které provádí daná zodpovědná osoba s vyhlídkou provize. Jedná se o to, že specialista na toto odvětví obdrží určité produkty nebo služby, které aktivně prodává a z každého prodeje mu náleží určitá část výdělku – uvádí se zpravidla v procentech. Tento koncept se zakládá nejen na hmotných výrobcích, ale také na reklamě na internetu. Pak je pro nás počitatelnou hodnotou ne jeden konkrétní prodaný předmět, ale například jedno kliknutí na webové stránky společnosti – což pro nás do budoucna může mít mnoho užitku, například větší počet nově příchozích zákazníků.